ΤΙ ΘΕΛΩ

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

Συγκατοικώντας με τη γιαγιά, ο αδελφός μου και εγώ, έχω να σας πω μυστικά και ντοκουμέντα! Όταν μου λέει «Δεν γίνεται αυτό αγάπη μου» με στέλνει αδιάβαστο. Θα ήθελα να τις δώσω μια μπούφλα μα σκέφτομαι πως είμαι ο ήλιος της και κρατιέμαι! Τέτοια είναι η παμπόνηρη! Σου λέει αγαπούλες και ιστορίες τάχα αληθινές και με φρενάρει! Τριών χρονών άντρας και να μου έχει πάρει τον αέρα! Γυναίκες φίλοι μου! ...Ο αδελφός μου, που είναι φαγάνας την κυνηγάει από πίσω και Μη τολμήσει να ανοίξει το ψυγείο! Του τρέχουν τα σάλια σαν τον Φιντέλ, αν είχε ουρά θα την κουνούσε! Ευτυχώς πάω σινεμά, που μου αρέσει πολύ και στον παιδότοπο να εκτονωθώ! Με τον μικρό πλακώνομαι αλλά μπαίνουν οι μεγάλες δυνάμεις! Για να με αποσπάσει από το θέλω μου αρχίζει… «Σου είπα τα νέα;» Και εκεί την πατάω! Μου αρέσουν οι ιστορίες, η ζωγραφική και οι δεινόσαυροι! Το τι παραμύθι μου λέει δεν μπορώ να σας πω γιατί τώρα έχω να πάω μια βόλτα! Μάγκες μην εμπιστεύεστε όλα όσα σας λένε οι γιαγιάδες γιατί την πατήσαμε! Α, να μη το ξεχάσω.. Είναι πολύυυυ παράφωνη!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου