ΤΙ ΘΕΛΩ

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

ΧΟΥΧΟΥΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΜΗ........ΨΗΤΑ ΚΥΔΩΝΙΑ ΜΕ ΚΑΝΕΛΙΤΣΑ, ΨΗΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ "ΓΛΚΕΣ" ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΨΗΘΟΥΝ Η ΘΥΜΗΣΗ ΜΟΥ ΓΥΡΙΣΕ ΠΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΘΥΜΗΘΗΚΑ? ΠΑΛΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ Η ΕΙΝΑΙ.........ΜΕΤΑΠΟΙΗΜΕΝΑ Π.Χ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΡΟΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΡΗΓΗΝΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ.......ΜΕΤΑΠΟΙΗΘΗΚΕ ΕΓΙΝΕ ΡΗΝΙΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΚΟ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΡΗΝΟΥΛΑ. ΠΑΕΙ ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΡΗΓΗΝΑ!!!! ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΛΗ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΠΕΛΑΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΡΟΓΙΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΟΓΟΥ ΠΑΕΙ ΧΑΘΥΚΕ ΤΟ ΠΑΛΟΓΟΥ ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΓΡΑΜΑΚΚΟΥΔ, Η ΠΗΡΜΑ...ΘΙΑ, ΤΟ ΦΡΟΣΗΝ ΤΟ ΔΗΣΠΟΥΤΟΥΛ, ΤΟ ΑΜΗΡΣΟΥΔ, ΤΟ ΑΜΥΡΖΕΛ, ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΙΒΓΟΥΛ ΤΟ ΣΜΥΡΝΙΟΥΔ, ΤΟ ΒΙΝΙΤΣΙΑΝ ΤΟ ΔΙΟΥΜΑΓΚ ΤΟ ΘΕΟΝ Η ΚΑΤΗΓΚΟ (ΚΑΝΤΝΕΛ) Η ΜΙΤΑΞΟΥΚΗ ΤΟ ΜΑΡΓΕΛ ΤΟ ΘΙΑΝΕΛ Η ΜΑΡΙΓΩ Η ΒΛΟΥΚΙΝΑ (ΒΛΟΥΚΙΝ) ΤΩΡΑ ΔΙΑΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΥΔΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΩΝ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΠΙΟΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΕΙΣΚΕΠΤΗΣ ΤΟ ΚΡΥΟ!!!!


Κοκορόσουπα με τραχανά
Όταν πας στο χωρίο και η κουνιαδούλα σου σε φορτώνει με τα καλούδια της πρέπει να βάλεις την δική σου τέχνη και να κάνεις υπέροχο φαγάκι για την οικογένειά σου!!!
Υλικά
1 κοκοράκι
4 μέτριες πατάτες...
4 καρότα
1 ποτηράκι του κρασιού τραχανά
μπόλικο αλατοπίπερο

Εκτέλεση
καθαρίζουμε και καψαλίζουμε την κοτούλα μας αν είναι από το χωρίο
την κόβουμε κομμάτια και την πλένουμε καλά βγάζοντας τα πολλά λίπη.
Την βάζουμε σε μεγάλη κατσαρόλα με το αλατάκι και την βράζουμε μέχρι να μαλακώσει!!!
Όταν είναι έτοιμο στραγγίζουμε και περνάμε το ζουμάκι από ψιλό σουρωτήρι.
βάζουμε το ζουμάκι ξανά στην φωτιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου